העבודה מולכם הייתה מאוד מסודרת ובהירה לאורך כל הדרך - מתחילת הבירורים והתיאומים, דרך השהות עצמה ועד לסגירת התשלומים והקבלה. בנוסף, המוצר עצמו שקיבלנו, כלומר - המרחב של המלון, החדרים, חלל הסמינר - הכל היה ממש נעים, ברמה גבוהה ומתוחזק נפלא. נקי מאוד, מדוגם ונעים לעיניים. גם האוכל היה טעים מאוד, מוגש בצורה אסטטית ונקייה ובכללי חדר האוכל ניכר שמנוהל ברמה גבוהה.
ולבסוף, אני בעיקר רוצה לציין לטובה את השירות שקיבלנו. הצוות של המלון טיפל בנו במאור פנים, בהקשבה ובסבלנות. במיוחד אני רוצה לציין לטובה את ראסל שטיפל בנו בקבלה, את אעדל שסייע לנו באולם, ואת ויקי שעשתה איתי את הסיור המקדים והייתה מאירת פנים במיוחד.
תודה רבה לכם, הייתה חוויה מאוד מוצלחת לכולנו בעמותה, ולי בתור המפיקה.
מקווה לעבודה משותפת אתכם גם בהמשך,
קימי יפרח, עמותת כולנא
כנסים |
![]() בחירת מיקום טובה היא המתכון להצלחת כל אירוע
במלון יהודה מרכז כנסים מהמתקדמים והמרהיבים בירושלים. מיקומו הייחודי של המלון בלב חורש ירושלמי טבעי עם נוף עוצר נשימה, מאפשר לאורחים שלכם ליהנות מאירוע או מכנס מקצועי באווירה ייחודית, נינוחה ואינטימית עם כל מה שיש למלון להציע.
בזכות אופיו הייחודי של המלון ומגוון האולמות הרחב, אנו מספקים מענה מיטבי לכל לקוחותינו ומתאימים להם את הכנס בהתאם לתקציב, לאופי ולדרישותיהם הייחודיות. ![]() חדשים ומאובזרים ![]() מרהיב ![]() ואמפיתיאטרון ![]() בכל אזורי המלון ![]() עד 300 מקומות ![]() מגוון חבילות ואפשרויות של אירוח אלגנטי ומוקפד
ימי עיון וסמינרים
כנסים בשילוב לינה במלון
אירועי חברה סדנאות הנהלה
כנסים עסקיים מסיבת עיתונאים
אירועי השקה
ישיבות דירקטוריון
![]() מגוון האולמות
![]() אולם ברקת – אולם המליאהאולם הכנסים המהודר של המלון, מואר באור טבעי הנכנס מהחלון הגדול שפונה לנוף החורש הטבעי של הרי ירושלים. אולם ברקת הוא הפתרון הטוב ביותר עבור חברה או ארגון המעוניינים בקיום כנס מרשים וייחודי. תפוסה: עד 350 איש בישיבה סביב שולחנות ו- 600 איש בישיבת תיאטרון. ![]() אולמות תל אביב וטופזאולמות חדישים ואינטימיים לקיום כנסים וימי עיון אינטימיים.באולם טופז תהנו גם מפטיו מואר שישדרג את הכנס. תפוסה: עד 80 איש בישיבה סביב שולחנות ו- 100 איש בתיאטרון ![]() הפטיו והאמפיתאטרוןברחבת הפטיו ובאמפיתאטרון תוכלו לערוך קבלות פנים ואירועי קוקטייל באווירה קייצית ואחרת. בכל שעות היום הנוף תמיד יהיה שם ויהווה את התפאורה המושלמת לכנס שלכם.תפוסה: עד 250 איש ![]() 15 אולמות וחדרי ישיבותבמרכז הכנסים של המלון 15 אולמות וחדרי ישיבות בגדלים שונים. החדרים מאובזרים בעזרים טכנולוגיים חדישים שיתנו לכם מענה אופטימלי ליום העיון שלכם.תפוסה: 12-100 איש ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() בין לקוחותינו![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() אורחים מספריםקרא עוד
בשם נשות הדסה-ישראל אני מבקשת להודות לכם על תרומתכם של שובר אירוח זוגי כתרומה לפעילות שלנו למען גיוס כספים לטובת מחלקת השיקום לפצועי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה בהדסה הר הצופים. נירה גרינשטין, נשיאת הדסה-ישראל, ינואר 2019
הרשו לי להודות על אירוח שתי קבוצות שהגיעו מטעמי בשבוע שעבר: "סמינר סוכני ביטוח – אורנה חן הפקות 17.1.19
זה כבר כמה שנים ברציפות אנו חוזרים למלון יהודה ונהנים כל פעם מחדש,הכינו לנו אולם מאובזר,כיבוד ושתיה כיד המלך, מעל ומעבר למה שציפינו, שירות פשוט מקסים, נהננו מאוד ואין ספק שנחזור, תודה מיוחדת למנהל האירועים עודד.
היה מדהים, ארחו אותנו ברמה גבוהה מאד תודה! אוכל טוב, מנכל נהדר מאד, חדרים נגישים שירות מדהים ונחמד ואדיב ונהדר אנחנו נבוא עוד פעם להתארח באירועים במלון הזה.
לפני מספר ימים סיימנו את הסבב הראשון של ראיונות הקבלה לרפואה המתקיים זו השנה החמישית במלון יהודה. ברצוני להודות לך ולכל אנשי צוות המלון, החל ממנהלי המחלקות ועד לעובדי השרות בכל המחלקות, על השרות הנפלא, המקצועיות, הסובלנות והטיפול המהיר והיעיל בכל בקשה שלי. כל פנייה נענתה במהירות ובאופן המיטבי, תמיד עם חיוך, הקשבה ונכונות לפתור כל בעיה. השהייה שלנו במלון יהודה היתה ללא דופי ואני חייבת לציין שנדיר למצוא בענף המלונאות צוות מנהלים ועובדים שלנגד עיניו תמיד תהייה טובת הלקוח.
עם סיומן של שתי ההשתלמויות השנתיות לעובדי אגף החשבות ואגף ההכנסות של עיריית פ"ת, אשר נערכו במלונך - מלון יהודה בירושלים, ברצוננו להודות מקרב לב לך ולצוות המלון. בראש ובראשונה אנו מודים לגב` ויקטוריה גנס - מנהלת הזמנות, אשר ליוותה אותנו למן הרגע הראשון באדיבות רבה, חמימות ולבביות, תוך הפגנת רצון עז למתן עזרה בכל עת (גם ביום שישי ובמוצ"ש!!!). תודתנו נתונה גם לאחמד ספאפי – סגן מנהל הקבלה, ולעאדל סלמאן – מנהל הכנסים אשר נענו לכל בקשתנו באדיבות וביעילות רבה. הכנס עבר בהצלחה ובנעימים, וזאת הודות לאיכות וטיב השירות של אנשי צוות המלון. יש לך מלון מצוין וצוות נפלא, איכותי, שירותי ומקצועי !
אנו מודים מקרב לב לך ולצוות המלון על האירוח החם בכנס שהתקיים בבית המלון ביום שלישי ה 25 באפריל 2017. אנו מודים לכולכם על היחס המקצועי לו זכינו לאורך ההכנות לכנס וביום הכנס עצמו. תודה לגב` ילנה דרוזדוב ראש הצוות שהייתה זמינה לכל שאלה ונתנה מענה לכל בקשה. ביום הכנס עצמו , הצוות כולו , בניהולו של מר עאדל סלמאן, עמד לרשותנו , וסייע בכל בקשה, קטנה כגדולה. תודה לך ולגב` הילה עטרי שהגעתם לאולם הכנס לכבד אותנו בנוכחותכם. בשמנו ובשם כל משתתפי הכנס, אנו מודים לכם על היחס המכבד ותשומת הלב שהקדשתם לכל באי הכנס .
אנו מודות מקרב לב לך ולצוות המלון על האירוח החם בכנס שהתקיים בבית המלון ביום שני ה 11 באפריל2016. אנו מודות לכולכם על היחס המקצועי לו זכינו לאורך ההכנות לכנס וביום הכנס עצמו. מרגע ההתקשרות עם צוות האירועים והכנסים, ראש הצוות מר ראסל בווינגטון היה זמין לכל שאלה ונתן מענה לכל בקשה. ביום הכנס עצמו, הצוות כולו, בניהולו של מר עאדל סלמאן, עמד לרשותנו, וסייע לכל בקשה, קטנה כגדולה. בשמנו ובשם כל משתתפי הכנס אנו מודות לכם על היחס המכובד ותשומת הלב שהקדשתם לכל באי הכנס
עם תום שהותנו האינטנסיבית במלון, מבקש להביע בשמי ובשם כל המתארחים בקבוצה את תודתנו והערכתנו העמוקה על השירות הנפלא, הקשוב, היעיל והתומך. בפרט, מבקשים לציין ולהודות למהל תחום מזון ומשקאות – ארז ולשף – גילי, מנהל הקבלה – ראסל, מנהל המשק – ג`לאל ואחראי חדר אוכל – עבאד – על התייחסות והתנהלות יוצאת דופן בשימת לב, בדאגה לפרטים ולשביעות רצון הלקוח.
ביום שני 9.12.13 ערכנו כנס לאגפי התכנון של משרדי הממשלה במלון יהודה בירושלים.ברצוננו להודות לצוות המלון על שירותו האדיב בהכנות לכנס ולאורך היום. הארגון והעזרה מצד הצוות תרמו מאוד להצלחת הכנס וזכו לשבחים מצד המוזמנים. נשמח להמשיך ולשתף פעולה בעתיד". לפרטים והזמנות כנסים:
אנא מלאו את הפרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
|
||